About

Černá kočka – symbol neštěstí

   Už odedávna lidé s oblibou sváděli své neštěstí i svoji neschopnost na předměty (Je to rozbitý, proto sem to zkazil), ale někdy to není způsobeno pouhou neschopností osoby, ale opravdu samotným předmětem. Nejznámějším symbolem zvěstujícím neštěstí je černá kočka. Důvod proč zrojvna černá kočka není znám. Podle mě je to jednoduše kombinací několika určijících faktorů. Prvně, kočky samy o sobě byly spojovány s magií a s čarodějnictvím. Za další je tu kočičí povaha, která není zrovna povahou jakou by člověk čekal od mazlíčka, svým chovaním, drzostí a povýšeností jsou kočky lidem více podobné než by samy lidé chtěli, nebo si dokázali připustit. Dalším z faktorů pro pověru bude i černá barva, symbolizující tmu, smrt, a vše temné. Barva vzbuzující v lidech strach.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Sdílím toto svědectví partnerům, kteří ve svých vztazích trpí, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše 2 děti opustil kvůli jiné ženě na 3 roky. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nedokázal jsem ovládat bolest, která trápí mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil na stránku, kde jsem viděl, že doktorka Ellen, kouzelnice, může pomoci získat milence zpět. Kontaktoval jsem ji a ona pro mě udělala speciální modlitbu a kouzla. K mému překvapení se manžel po 2 dnech vrátil domů. Tak jsme se zase sešli a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete se také obrátit na Dr Ellen, mocnou kouzelnickou sesílatku pro řešení
1) Kouzla lásky
2) Vrať se příteli
3) Spojte manžela nebo manželku
4) Pokud máte noční klisny
5) Lék na HIV a rakovinu
6) Výkonný magický prsten
7) Kouzlo hodně štěstí
8) Breaking of Obsession
9) Problémy s porodem a těhotenstvím Kontaktujte EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Můžete také Whatsapp her +2349074881619