About

Návod: Jak nabít amulet

   Amulety poskytují ochranu a k tomu využívají energii, kterou je třeba čas od času doplnit a amulet tím tzv. nabít.
  1. Uchopte amulet do ruky, která přijímá energii (praváci do levé a leváci do pravé)
  2. Amulet pevně sevřete a pravidelně dýchejte
  3. Při každém nádechu si představte že přijímáte z okolí dobrou energii a že jí při každém výdechu vkládáte do amuletu.
  4. Snažte se cítit vaše spojení s amuletem, to jak do něj proudí energie a jak se stává vaší součástí a přirozeným prodloužením vašeho hmotného i astrálního těla.
  5. Soustřeďte se na účel k jakému vám bude amulet sloužit, v čem vám bude pomáhat a před čím vás bude chránit.
  6. Až budete mít pocit, že amulet dosáhl své energetické kapacity, pozvolna při výdechu otevřete dlaň
  7. Nezapomeňte vesmíru poděkovat za energii, kterou vám poskytl.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Sdílím toto svědectví partnerům, kteří ve svých vztazích trpí, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše 2 děti opustil kvůli jiné ženě na 3 roky. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nedokázal jsem ovládat bolest, která trápí mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil na stránku, kde jsem viděl, že doktorka Ellen, kouzelnice, může pomoci získat milence zpět. Kontaktoval jsem ji a ona pro mě udělala speciální modlitbu a kouzla. K mému překvapení se manžel po 2 dnech vrátil domů. Tak jsme se zase sešli a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete se také obrátit na Dr Ellen, mocnou kouzelnickou sesílatku pro řešení
1) Kouzla lásky
2) Vrať se příteli
3) Spojte manžela nebo manželku
4) Pokud máte noční klisny
5) Lék na HIV a rakovinu
6) Výkonný magický prsten
7) Kouzlo hodně štěstí
8) Breaking of Obsession
9) Problémy s porodem a těhotenstvím Kontaktujte EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Můžete také Whatsapp her +2349074881619