About

Záhada: Londýnský artefakt

Nedávno jsem při brouzdání na internetu narazil na jednu velmi zajímavou záhadičku, jedná se o železné kladivo nalezené u města Londýn ve státě Texas. To by nebylo nic zvláštního a už vůbec ne zajímavého, kdyby to nalezené kladivo nebylo zakonzervované a schované uprostřed velkého kamene a částečně zfosilizované.
K nálezu došlo jak to u takovýchto případů bývá, čistě náhodou.
V roce 1934 donesli Max Hahn s manželkou domů kámen ze kterého trčel kus dřeva. Kámen našli při své procházce u Červené řeky. Až po 12 letech se jejich tehdy 25ti letému synovy Georgovy ze zvědavosti kámen rozbít a to co viděl, běžel ihned oznámit otci. To že se uvnitř kamene který u nich doma více než 12 let ležel nachází nefalšované železné kladivo, opravdu nikdo netušil.

V následujících letech vytvořilo toto malé kladívko senzaci mezi vědci, amatérskými badači i mezi metalurgy. Aby taky ne, Podle vědců se kladívko zachovalé v hornině která je stará asi 110-130 miliónů let, kdybychom tedy vzali v úvahu to že tomu tak skutečně je nevyhneme se představě dinosaurů, kteří v té době planetě zemi vládli, jak drží toto malé kladívko. Směšná představa že? Lidé za roky přišli s mnoha teoriemi jak se kladívko které nemůže být starší než nějakých 5000 let dostalo miliony let do minulosti. Ano cestování časem, i když tato je vědcům spíše ke smíchu než k vážnému zamyšlení. Další zajímavostí je složení samotného kovu 96,6 procent kovové hlavy tvoří železo, dále pak 2,6 procent chlór, 0,74procent síra. Posudky odborníků z oboru metalurgie potvrzují že nástroje s takovýmhle složením materiálů se nikdy nevyráběli.Tak kde se tedy záhadné zkamenělé Londýnské kladívko u Červené řeky vzalo? To i nadále zůstává záhadou, která čeká na rozluštění?

2 komentáře:

Elza řekl(a)...

a co jezdec na dinosauru nebo obrázky ještěrů na kamenech. přece zdiskreditovat nálezce a rychle zapomenout

Unknown řekl(a)...

Sdílím toto svědectví partnerům, kteří ve svých vztazích trpí, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše 2 děti opustil kvůli jiné ženě na 3 roky. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nedokázal jsem ovládat bolest, která trápí mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil na stránku, kde jsem viděl, že doktorka Ellen, kouzelnice, může pomoci získat milence zpět. Kontaktoval jsem ji a ona pro mě udělala speciální modlitbu a kouzla. K mému překvapení se manžel po 2 dnech vrátil domů. Tak jsme se zase sešli a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete se také obrátit na Dr Ellen, mocnou kouzelnickou sesílatku pro řešení
1) Kouzla lásky
2) Vrať se příteli
3) Spojte manžela nebo manželku
4) Pokud máte noční klisny
5) Lék na HIV a rakovinu
6) Výkonný magický prsten
7) Kouzlo hodně štěstí
8) Breaking of Obsession
9) Problémy s porodem a těhotenstvím Kontaktujte EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Můžete také Whatsapp her +2349074881619