About

Co je Magie. A jak jí dělíme.

 Co je Magie?
   Za magii je často pokládáno mnoho věcí, ať už pozemských či nadpozemských. Pro mně, nebo alespoň pro moje potřeby a moje cíle je magie cíl, cesta k němu a klíč k jeho dosažení. Zní to krásně, zní to jednoduše, přesto je to krásné, ale není to jednoduché.
   Magie je často spojována se šamanismem (znáte šamany ne?), čarodějnictvím, hrátky s okultní silou a dokonce s démonologií. Magie je pro lidi co mají touhu něco změnit, ale nemají pozemské prostředky k uskutečnění svých cílů. Nezřídka kdy je magie dávána do souvislosti is náboženstvím. Slovo magie samo o sobě je pouhý pozůstatek vědy dávno zapomenuté (nebo ne?). Jedinné na čem se lidé shodnou je že magie je druh ať už vymřelé, nebo stále fungující vědy, v nímž je k dosažení různých cílů (lásky, moci, peněz, ovládnutí přírody) využíváno prostředků, které dnešní věda nedokáže zaznamenat či vysvětlit
Dělení Magie
  1. Podle cílů jenž chce mág dosáhnou:
    • Magie Bílá - Cíle kterých mág chce pomocí magie dosáhnout jsou čisté a dobré. Patří sem léčivá magie, apod.
    • Magie Černá  - Cíle dosahované pomocí černé magie jsou pravým opakem cílů magie bílé, jsou nečisté, zlé a škodlivé. Patří sem například magie útočná apod.
  2. Podle prostředků použitých: 
    • Magie přirozená - K dosažení cílů zde mág využívá rostlin, bylin a jiných věcí pozemských
    • Magie nadpřirozená - K dosažení svých cílů zde mág pracuje s astrálem a bytostmi zde žijícími

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Sdílím toto svědectví partnerům, kteří ve svých vztazích trpí, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše 2 děti opustil kvůli jiné ženě na 3 roky. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nedokázal jsem ovládat bolest, která trápí mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil na stránku, kde jsem viděl, že doktorka Ellen, kouzelnice, může pomoci získat milence zpět. Kontaktoval jsem ji a ona pro mě udělala speciální modlitbu a kouzla. K mému překvapení se manžel po 2 dnech vrátil domů. Tak jsme se zase sešli a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete se také obrátit na Dr Ellen, mocnou kouzelnickou sesílatku pro řešení
1) Kouzla lásky
2) Vrať se příteli
3) Spojte manžela nebo manželku
4) Pokud máte noční klisny
5) Lék na HIV a rakovinu
6) Výkonný magický prsten
7) Kouzlo hodně štěstí
8) Breaking of Obsession
9) Problémy s porodem a těhotenstvím Kontaktujte EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Můžete také Whatsapp her +2349074881619